Facts About طراحی سایت Revealed

Wiki Article

که تیم برنامه نویس به صورت اختصاصی ماژول های مناسب را برای سایت های پیشرفته ای مانند صرافی پیاده سازی میکند. که ما به اختصار به چند مورد اشاره خواهیم نمود که شامل موارد زیر می باشد :

ممکن است قالب هایی که به صورت آماده در اختیار عموم هست به سلیقه شما و یا مربوط به فعالیت شما در فروشگاه های اینترنتی موجود نباشد. برای مثال قالبی برای فعالیت های شبکه های اجتماعی وجود ندارد.

آکادمی وبکیما مجموعه ای از آموزش ها و ابزارها و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی شماست. تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند.

مبالغ دامنه و هاست اصولا به صورت سالیانه تمدید میشود. اما پلن های چند ساله هم دارد که موقع عقد قرارداد توضیح داده میشود.

هدف آکادمی وبکیما رشد و ارتقای تجارت آنلاین و دیجیتال مارکتینگ در ایران به اندازه سهم خویش است. امیدواریم با کمک شما همراهان گرانقدر به این هدف دست یابیم.

مزیت سایت اختصاصی نسبت به وردپرس یا سایت با قالب آماده چیست؟ اگر چه سایت‌های وردپرسی و یا قالب‌های آماده از نظر هزینه و زمان راه‌اندازی بسیار ارزان‌تر از اختصاصی است، با این‌حال باید درنظر بگیرید که این نوع سایت‌ها به دلیل ضعف‌های امنیتی امکان هک‌شدن بالایی دارند که این مورد در سایت‌های اختصاصی تقریبا غیرممکن است. همچنین با به‌روز شدن افزونه‌های قالب شما، باید هزینه‌ای جداگانه بابت به‌روزکردن آنها و نصب دوباره قالب خود پرداخت کنید. طبیعتا برای این‌کار هم به یک تیم فنی با حقوق حداقلی برای پشتیبانی از سایت و رفع این ایرادات نیاز دارید، درصورتی‌که سایت‌های اختصاصی با یک بار پیاده‌سازی می‌توانند کلیه نیازهای شما را برطرف کرده و نیازی به به‌روزرسانی ندارند.

سرویس هاقیمت خودرواطلاعات داروییقیمت طلا و سکهجدول مسابقات فوتبالقیمت دلارکالری مواد غذاییقیمت موبایلجدول پخش فوتبالقیمت تبلتنهج البلاغهتیتر روزنامه هاصحیفه سجادیه

اگر می خواهید کسب و کار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید می توانید از تیم حرفه ای طراحی سایت و اپلیکیشن آکادمی وبکیما استفاده کنید و یک وب سایت حرفه ای مطابق با نیازهای خود دریافت کنید. سفارش طراحی سایت

این نوع سایت ها با گذشت زمان، شرایطی را به وجود خواهند آورد. تا شما تجربه کافی در این زمینه پیدا کرده و سایت شما بهتر میتواند ارتقا یابد. و از طرفی راحت تر بهینه سازی میشود. طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ مناسب تر است. و اگر اولین بارتان هست که برای کار خود میخواهید سایت داشته باشید.

لازم به ذکر است هزینه طراحی ها بسته به آیتم های تخصصی که میخواهید به سایت اضافه کنید متغیر است. و این مسئله از تعرفه طراحی سایت برای ما مهم تر است که طراحی سایت شما باید زمان کافی برای این کار را در اختیار ما قرار دهید.

در قدم های بعدی شما می توانید از تجربه و تخصص همکاران ما بهره مند شده و در گسترش و توسعه ی سایت خود اقدام کنید. به منظور استعلام قیمت طراحی استارت آپ تردید نکنید هم اکنون با ما در تماس باشید.

کدنویسی اصولی و طراحی مناسب هسته سایت از مواردی است. که باید در طراحی سایت اختصاصی انجام پذیرد. بهینه بودن کدها از ابتدای طراحی تا انتهای طراحی رعایت خواهد شد. که باعث افزایش رنکینگ شما در گوگل خواهد شد.

همانند سایر سایت بهینه سازی یک سایت استارتاپ نیز از اهمیت زیادی برخوردار طراحی سایت است. در واع از طریق سئو سایت است که شما می توانید وب سایت خود را در معرض دید قرار دهید و توجه سایر کاربران را به دست آورید. اگر اصول لازم برای طراحی و سئو به خوبی انجام نشود در واقع قدر نخواهید بود از مزیت یک سایت استارت آپ بهره مند شوید.

فرم درخواست مشاوره برای مشاوره فرم زیر را ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

Report this wiki page